ConcordBank вперше в історії України проведе прозору процедуру ліквідації банку – Юлія Сосєдка

ConcordBank вперше в історії України проведе прозору процедуру ліквідації банку – Юлія Сосєдка

КИЇВ. 9 серпня. УНН. ConcordBank, вперше в історії України, зробить процедуру ліквідації фінустанови максимально прозорою. Про це на своїй сторінці у Фейсбук написала співвласниця банку Юлія Сосєдка, повідомляє УНН.

Юлія Сосєдка звернулася до усіх клієнтів та партнерів банку.

Цитата

«Я розумію, що всі ці люди сьогодні занепокоєні. Тому хочу зазначити головне: ми нікуди не зникаємо. Ми й надалі працюємо над вирішенням ситуації й будемо з вами до останнього. Ми – перший та єдиний в історії України банк, який хоче зробити і, я впевнена – зробить, процедуру ліквідації дійсно прозорою. Передусім ми піклуємось про наших клієнтів, тому будемо стояти на захисті ваших інтересів й надалі, як стояли до цього», – написала вона.

За її словами, турбота про клієнтів наразі найголовніше для банку.

За інформацією співвласниця банку, понад 373 600 людей тримали свої гроші на рахунках та депозитах у ConcordBank.

«Понад 11 300 юридичних осіб користувалися нашими послугами: тримали рахунки, брали кредити, вносили депозити, користувалися іншими банківськими продуктами. Ми обслуговували 5 700 фізичних осіб-підприємців. У ConcordBank всі вони отримували якісні послуги та якісні продукти. Особисто для мене це не просто показники, не просто цифри. За кожною я бачу людину, українця, який довіряв нам свої гроші протягом останніх 17 років. Вони зростали з нами, здобували досвід, допомагали нам ставати кращими», – йдеться у повідомленні.

Вона поділилася інформацією, щодо того, які дії вживає команда банку аби процедура з ліквідації відбувалася максимально прозоро та зручно для клієнтів.

«Перше: Інструкції. Задля того, щоб максимально швидко опрацювати всі запити наразі нашими юридичними консультантами розробляються детальні інструкції. В них будуть зазначені всі права та зобов’язання наших клієнтів, а також покрокові дії, щодо розв’язання будь-яких питань, пов’язаних з банком. Ці інструкції з’являться найближчим часом. Мова йде про кілька днів максимум.

Друге: Комунікації. Ми створюємо новий кол-центр, а також тимчасовий сайт з усіма необхідними контактами та інформацією. У такий спосіб ми розраховуємо максимально спростити комунікацію з нашими клієнтами та зробити її ефективною. Попри всі труднощі, наша головна мета зараз – забезпечити прозорість всіх процесів та підтримку», – пояснила Юлія Сосєдка.

Нагадаємо

Співвласниця АТ “АКБ “Конкорд” Олена Сосєдка раніше заявила, що активів банку вистачить, аби вкладники банку та акціонери отримали власні кошти. 

Джерело

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *