Слово пацана, Холоп та Бременські музиканти – у Росії популярні фільми та серіали під вибори президента

Нашумілий серіал «Слово пацана» знімали в РФ «під вибори» – ЗМІ

Путін йде на п’ятий президентський термін © Getty Images Він та інші популярні проєкти країни-агресора мають допомогти Путіну обратись на п’ятий термін.

Нашумілий російський серіал «Слово пацана», а також такі проекти як «Холоп», «Льод 3» та «Брємєнсскіє музиканти», були включені адміністрацією президента РФ до списку так званого «Творчого контенту до виборів», які відбудуться у країні-агресорці 17 березня. Про це повідомляє «Медуза» з посиланням на презентацію, яку представили голова управління громадських проєктів (УОП) адміністрації президента РФ Сєргєй Новіков та голова Інституту розвитку інтернету (ІРІ) Алєксєй Горєславскій.

Під вибори президента російська адміністрація президента та ІРІ розробили кілька десятків «творчих проєктів». У документі перераховані назви фільмів та серіалів, які планується «поширювати» та «просувати» у зв’язку з виборами президента Росії.

До списку фільмів та серіалів потрапили як проєкти, присвячені так званій «СВО» (так у Росії називають війну проти України, розв’язану за наказом Владіміра Путіна), так і мейнстрімні проєкти. Серед них, зокрема, комедія «Холоп 2», драма про фігурне катання «Льод 3» та мюзикл «Брємєнськіє музиканти». Для участі у зйомках в останньому Нікіта Міхалков навіть «реабілітував» актрису Іріну Горбачьову, яка потрапила до «чорного списку» артистів, які виступили проти війни, а потім почала підтримувати Росію.

У цьому списку виявився і гучний серіал «Слово пацана», який розповідає про казанські кримінальні угруповання.

«Він, як і інші проєкти з презентації, покликаний забезпечити “підвищення рівня знання населення про позитивні зміни в житті людей у Росії, про історичні та сучасні досягнення співвітчизників, про героїв наших днів та приклади для наслідування”, а також свідчити “про збереження культурної ідентичності, традицій та суверенітету”. Крім того, на думку Кремля, “Слово пацана” розповідає про “якісні зміни життя в Росії як стійкий тренд” (тобто, мабуть, про те, що у 2020-х росіяни живуть краще, ніж радянські люди у 1980-х). “Слово пацана” знімали, зокрема, на гроші ІРІ», – пише «Медуза».

Є у списку й проекти, присвячені війні, розв’язаній нашій країні, і жителям територій, окупованих Росією. «Один із них — «Батьки Донбасу» режисера Константіна Зайцева. Це багатосерійний документальний фільм про людей і події, що відбуваються на південних рубежах Росії на територіях Луганської, Донецької, Запорізької, Херсонської та Ростовської областей ЮФО Росії», – пише «Медуза».

На виробництво цього проекту Президентський фонд культурних ініціатив витратив майже 20 мільйонів карбованців. «Під вибори» знімався і серіал «20/22», який розповідає про кохання «добровольця з гуманітарною місією», який вирушає на Донбас, та «категоричну супротивницю спецоперації».

Автори мейнстрімних проєктів заявили, що не знали про політичне підґрунтя їх створення та брали участь у зйомках «заради комерційного успіху».

Нагадаємо, канал Ua War Infographics підрахував, що українці, які дивляться російських YouTube-блогерів і слухають російську музику на стрімінгових сервісах, за один рік сплатили за придбання 10 тисяч fpv-дронів для ворожої армії.

Міністерство культури нашої країни було змушене звернутися до українців із закликом не підігравати окупантам, не пропагувати їх контент та не споживати його. Йшлося про «Слово пацана», відео про яке завірусилися в TikTok та інших соцмережах.

Результати президентських виборів у Росії зумовлені. І все ж виборча кампанія змусила Кремль понервувати. Чому? Про це у статті Володимира Кравченка «На жаль. Чого чекати від Путіна після виборів».

Джерело

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *