
© Хлоя Маль Вона очолить творчий та редакційний розвиток видання.
Хлоя Маль, редакторка Vogue.com та співведуча щотижневого подкасту The Run-Through про моду й культуру, тепер обіймає позицію головної редакторки американського Vogue. Згідно з повідомленням, її призначено керівницею редакційного контенту.
Як повідомляється, вона відповідатиме за формування творчої та редакційної стратегії видання. Також Маль увійде до групи з 10 керівників редакційних підрозділів Vogue у різних країнах, залишаючись під керівництвом Анни Вінтур.
«Галузі моди та медіа змінюються неймовірно швидко, і я радий брати участь у цьому русі. Особливо важливим для мене є те, що Анна продовжує бути моїм наставником», — заявила Маль.
Анна Вінтур відзначила, що Хлоя не раз демонструвала вміння поєднувати багату спадщину американського Vogue з інноваційними підходами до його майбутнього.
«Маль довгий час була однією з найважливіших фігур у відслідковуванні модних тенденцій. При цьому вона зберігає зв’язок із реальністю: подібно провідним дизайнерам, вона бачить моду як інструмент впливу не лише на подіуми, а й на сучасний спосіб життя. Незважаючи на досвід роботи з гламуром, її головні переваги — нестандартний підхід і працьовитість», — підкреслила Вінтур.
Кар’єра Маль у Vogue розпочалася у 2011 році з посади соціального редактора, де вона висвітлювала події на кшталт весіль та соціальних заходів. У період з 2016 по 2023 рік вона працювала авторкою та редакторкою спецпроектів для журналу. Її матеріали також з’являлися у виданнях на кшталт The New York Times, The Wall Street Journal та Architectural Digest.
Після призначення редакторкою Vogue.com восени 2023 року, сайт зафіксував подвоєння прямого трафіку та стабільне зростання ключових метрик, включаючи унікальні відвідування, тривалість перебування та обсяг контенту під час таких подій, як Met Gala та Vogue World.
Нагадаємо, що у червні Анна Вінтур оголосила про завершення своєї 40-річної кар’єри на посаді головної редакторки Vogue. Вона продовжує керувати глобальним редакційним напрямком Vogue та виконувати обов’язки головної контент-директорки Condé Nast.
