Серед ключових навичок для “наставників” є здатність виявляти проукраїнських школярів
На тимчасово окупованих територіях Херсонщини росіяни розпочали пілотний проєкт з підготовки вчителів-“наставників” для “предметнї роботи” з українськими дітьми. Для цього групами від місцевих шкіл відправляють “педагогів” до Москви на кількатижневі курси.
Про це написав Центр національного спротиву.
Цього разу відповідну спеціальність отримали вчителі-колаборанти із Чаплинської середньої школи №1. Серед ключових навиків для “наставників” є здатність виявляти “неблагонадійних” школярів, тобто тих, хто має проукраїнські позиції. А також прогресивна робота у напрямку асиміляції українських дітей. Дітей також вчитимуть доносити на своїх ровесників, які будуть “неправильно” сприймати окупантів.
Практика проведення семінарів у школах на ТОТ України по виявленню дітей, які «потенційно підтримують Україну», не нова. Впродовж літа місцеві вчителі проходили обов’язкові тренінги з цією ціллю.
Раніше повідомлялося, що росіяни відбирають місцевих колаборантів із тимчасово загарбаної території Донеччини для навчання в РФ, щоб залучити їх до роботи в окупаційних адміністраціях.
«Оскільки росіянам не вдалося залучитися підтримкою більшості громадян України, які працювали в секторі державного та місцевого управління, їм доводиться завозити спеціалістів із Росії. Ті ж колаборанти, котрі зголосилися працювати в окупаційних адміністраціях здебільшого не мають відповідної освіти або ж займали найнижчі посади в цьому секторі», – зазначили в ЦНС.
У зв’язку з цим росіяни навчатимуть «управлінців» у Інституті державного та муніципального управління при правлінні Красноярського краю. У Центрі нацспротиву підкреслили, що така практика є звичної для РФ ще з часів СРСР.