Виробники ліків збільшують рекламні бюджети, що призводить до самолікування та зниження культури здоров’я. За перший квартал 2025 року на телерекламу фармпродуктів витрачено 1,2 млрд грн, що впливає на ціну для споживачів.

– говорить лікар.
Коли в людини дійсно виникнуть якісь симптоми з травленням, які на ділі можуть бути першим дзвіночками звернутися до лікаря, вона через яскраву рекламу може протрактувати це як те, що можна вирішити однією пігулкою
– додає лікар.
А такий підхід докорінно невірний і часто призводить до серйозних проблем. Які без заангажованого ставлення українців до власного здоровʼя, через надмірну рекламу ліків, можна було б вирішити на перших стадіях легко і швидко. Однак, через самолікування проблеми зі здоровʼям, як снігова куля, збільшуються до глобальних масштабів, які не усунути легкою терапією.
Очевидно надмірний обсяг реклами лікарських засобів – це глобальна проблема, що завдає шкоди здоров’ю наших співгромадян. Перевантаженість ефіру агресивними меседжами про “швидке полегшення” змушує людей лікувати симптоми замість причин, а самостійне призначення ліків під впливом реклами часто призводить до ускладнень.
