Китайська автомобільна компанія BYD істотно розширила гарантійне забезпечення акумуляторів своїх електрокарів у Європі до 8 років або 250 000 км. Дана нова ініціатива перевершує загальноприйняті стандарти в галузі та створює вимоги до суперників.

Китайський автоконцерн BYD здійснює значущий поштовх для зміцнення впевненості в своїх електрокарах у Європі, анонсуючи про важливе оновлення умов гарантії, подовжуючи гарантійне забезпечення акумуляторної батареї до 8 років або 250 000 км, в залежності від того, що настає першим, інформує Electrek, повідомляє УНН.
Деталі
Ця свіжа політика суттєво перевищує звичний рівень у секторі та змушує конкурентів, як-от Tesla та Volkswagen, відповідати цим вимогам.
Оголошення було розповсюджено через офіційні джерела BYD Europe, підтверджуючи, що нові умови гарантії розповсюджуються на їхню лінійку “транспортних засобів на новій енергії” (NEV) у регіоні.

Раніше BYD пропонував гарантію, яка більше відповідала звичайним показникам по індустрії, зазвичай близько 8 років або 160 000 км, з деякими відмінностями, як-от 200 000 км на певних ринках. Це збільшення до 250 000 км є відчутним збільшенням пробігу, яке дієво націлене на водіїв з високим річним пробігом, таксі та водіїв Uber, які можуть мати занепокоєння щодо довгострокової деградації.
Для порівняння, ось як нова гарантія BYD співвідноситься з головними конкурентами в Європі:
- BYD (нова): 8 років / 250 000 км;
- Tesla (Model 3/Y RWD): 8 років / 160 000 км
- Tesla (Long Range/Perf): 8 років / 192 000 км;
- Volkswagen (ID. Series): 8 років / 160 000 км;
- Hyundai/Kia: 8 років / 160 000 км.
Як бачимо, BYD тепер дає майже на 60% більше пробігу, ніж стандартна гарантія, що надається Volkswagen та початковими моделями Tesla. Навіть у порівнянні з гарантією Tesla Long Range, BYD пропонує додаткові 58 000 км.
Цей крок став реальним завдяки впевненості BYD у своїй технології Blade Battery, яку, що примітно, застосовують конкуренти, наголошує видання.
Blade Battery використовує літій-залізо-фосфатний (LFP) склад, відомий своїм більшим терміном служби, ніж нікель-кобальт-марганцеві (NCM) елементи, що зазвичай застосовуються в електромобілях з великим запасом ходу.
BYD часто заявляє, що Blade Battery може витримувати понад 3000 циклів заряджання, зберігаючи при цьому прийнятну місткість. Навіть враховуючи поступову деградацію до 70% місткості протягом цього терміну служби, 3000 циклів на транспортному засобі з дальністю ходу 400 км все одно призведуть до приблизно 1 мільйона кілометрів загального терміну служби. Отже, як відзначає видання, гарантія на 250 000 км залишається досить помірною для хімічного складу, навіть якщо вона є рішучою для ринку.
Це відбувається на фоні того, що BYD продовжує активно розширюватися в Європі, нещодавно випустивши Sealion 7 та оновлені версії Seal та Atto 3.
