Франція вимагає від Meta змінити умови доступу до верифікації оголошень

до верифікації оголошень” />

КИЇВ. 4 травня. УНН. Французький антимонопольний орган вимагає від Meta змінити умови доступу до верифікації оголошень, пише Reuters, передає УНН.

Деталі

Антимонопольне відомство Франції в четвер дало компанії Meta два місяці на зміну правил доступу для партнерів з верифікації реклами, заявивши, що компанія потенційно недобросовісно користується панівним становищем на ринку онлайн-реклами.

У своїй заяві антимонопольний орган зазначив, що Meta повинна опублікувати нові критерії доступу для партнерів, які хочуть використовувати її аналітичні інструменти для оцінки того, чи дійсно рекламні кампанії в інтернеті були побачені людьми та чи не є вони способом, який може зашкодити репутації бренду. Нові критерії повинні бути прозорими, об’єктивними, недискримінаційними та пропорційними.

“Ми переглядаємо суміжне рішення і розглядаємо всі наші варіанти”, – заявив представник Meta.

Доповнення

Компанії, що займаються верифікацією реклами, надають послуги, зокрема, вимірюють кількість переглядів онлайн-реклами, виявляють шахрайський трафік і гарантують, що реклама клієнтів не з’являється на сайтах, які шкодять їхньому бренду, наприклад, на порнографічних сайтах.

Французький орган заявив, що підхід Meta, який полягає в тому, що доступ до даних надається тільки за запрошеннями, може вважатися дискримінаційним у сферах “перегляду” та “безпеки бренду”, і може бути розцінений як дискримінаційний.

Справа була порушена Adloox, невеликою незалежною французькою компанією з перевірки реклами, яка марно намагалася отримати доступ до даних Meta для надання цих послуг з 2016 по 2022 рік.

Нагадаємо

Компанія Meta повідомила, що її прибуток зріс до 5,7 мільярда доларів, що перевищило заплановані очікування.

Джерело

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *