Проєкт, який сформує в аудиторії розуміння такого поняття, як BOARD в компанії та того, як персональний бренд впливає на його формування
Другий сезон Інсайдерських Інсайтів передбачає один ефір раз на два тижні у четвер о 16:00, де ведучі говоритимуть з крутими експертами про персональний бренд на трьох платформах: LinkedIn|Facebook|Youtube
Вже у четвер, 14 березня о 16:00 Інсайдерські інсайти. За лаштунками Наглядової Ради з Миколою Давидюком, українським політиком. Тема ефіру: (НЕ)фейкова Наглядова Рада – персональний бренд як репутаційний парашут.
Ведучі проєкту:
Дмитро Мельникович та Анастасія Бошко
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
Головний інформаційний партнер: delo.ua
Партнери: UCGA, ACKERMANN PR buro, WOO Company