
Американська технологічна компанія Apple стала першим світовим брендом, вартість якого перевищила $1 трлн. Це на 15% більше за показники минулого року.

Прокачайте маркетинг-стратегію свого бізнесу та знайдіть нові канали взаємодії з аудиторією на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+ 25 червня топменеджери Ощадбанку, Укрзалізниці, NOVA (Нової пошти), Kernel, Ковальська та ще 25+ великих компаній розкажуть, які стратегії та канали просування підійдуть саме вашому бізнесу. Забронювати участь
Зазначається, що станом на 2024 рік компанія Apple третій рік поспіль утримує титул найдорожчого бренду в світі, після неї йде Google – $753 млрд і Microsoft – $713 млрд.
“Apple стабільно вміє пропонувати продукти, послуги та обмін повідомленнями, що викликало резонанс у споживачів, створюючи сильну прихильність до бренду”, – підкреслив аналітик Counterpoint Варун Мішра.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua
Apple випередив і компанію Nvidia, яка займається виробництвом чіпів зі штучним інтелектом. На хвилі популярності штучного інтелекту та буму попиту на мікросхеми Nvidia вперше увійшла до списку 10 найдорожчих брендів у світі.
“Nvidia тепер є загальнодоступним брендом, оскільки її чіпи графічного процесора є новим золотом і нафтою у світі технологій”, – зауважив аналітик Wedbush Securities Ден Айвз.
Вартість бренду підскочила до понад $200 млрд порівняно з 2023 роком, що зробило Nvidia шостим найдорожчим брендом.
Оракул, який пропонує хмарні сервіси на основі ШІ, також дебютував у топ-10 Kantar на дев’ятому місці. Вартість бренду підскочила на 58% до $145 млрд.
Нагадаємо, на початку червня капіталізація виробника чіпів зі штучним інтелектом Nvidia перевищила позначку в $3 трлн і обігнала Apple. Тепер Nvidia – це друга за вартістю компанія в світі після Microsoft.
Джерело фото: ua.depositphotos.com
Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.
