
Електронний документ у "Резерв+" стає основним для військовозобов'язаних / Міноборони
Уряд вніс зміни до правил оформлення військово-облікових документів. Відтепер вони будуть формуватися виключно в цифровому вигляді.
Як повідомляє Delo.ua, про це повідомила голова уряду Юлія Свириденко.
За її словами, Reserve ID стає головним документом для осіб, які підлягають призову, військовозобов’язаних та резервістів. Отримати його можливо в застосунку “Резерв+”.
Для громадян, у яких немає можливості постійно використовувати цифровий документ, існує паперова форма. Її можна:
- роздрукувати самостійно, завантаживши PDF у Резерв+ або на веб-сайті Дія.
- отримати у ТЦК та СП, де документ згенерують в електронному вигляді та видадуть у друкованому форматі.
Свириденко зазначила, що перехід на електронний документ знижує шанси втрати чи фальсифікації, а також оптимізує процеси військового обліку.
У Міноборони додали, що введені зміни є складовою частиною процесу побудови “передової та прозорої” системи військового обліку, яка має сприяти збільшенню ефективності оборонних заходів.
У додатку “Резерв+” з’явилася фотографія власника
У додатку “Резерв+” з’явилася світлина власника цифрового документа, повідомили в Міноборони.
Щоб фотографія почала відображатися, досить оновити додаток і документ у ньому до останньої версії. Однак фото відобразиться лише у користувачів, які мають біометричний паспорт. При цьому “Резерв ID” без фотографії має таку ж юридичну чинність, як і додаток з фотографією.
У випадку, якщо протягом декількох днів фото, за умови наявності у громадянина біометричного паспорта, не завантажилося, користувачам рекомендують звернутися до розділу в меню “Виправити дані онлайн”.
Про “Резерв+”
“Резерв+“ — це офіційний мобільний додаток Міністерства оборони України, розроблений для осіб, які підлягають призову, військовозобов’язаних та резервістів. Він виступає як електронний кабінет, де можна швидко та зручно актуалізувати особисті дані, без необхідності відвідувати територіальні центри комплектування (ТЦК).
Через додаток користувачі мають доступ до своєї інформації, яка зберігається в реєстрі Оберіг, зокрема можуть побачити свій статус як військовозобов’язані чи резервісти. “Резерв+” також дозволяє подавати запити на отримання відстрочки від служби, отримувати повідомлення та користуватися іншими цифровими сервісами у сфері військового обліку.
Слід зазначити, Кабмін прийняв рішення щодо переведення в цифровий формат процесу надання відстрочок. Більшість відстрочок тепер можна оформити в “Резерв+” або звернутися до ЦНАПів. Новий порядок оформлення та продовження відстрочок почав діяти з 1 листопада 2025 року.
