Як продавати в інтернеті що завгодно: 6 порад для новачків

Не змушуйте покупця запитувати ціну та візьміть доставку на себе. Разом з Авіто знаємо, що ще допоможе зробити онлайн-магазин успішним.Як продавати в інтернеті що завгодно: 6 порад для новачків

1. Попрацюйте над оформленням сторінки

Це важливо для будь-якого майданчика, будь то обліковий запис у соцмережах або повноцінний онлайн-магазин. Оформлення – не просто питання естетики. Покупцеві достатньо частки секунд , щоб оцінити привабливість сторінки і вирішити, чи залишитися на ній. Подумайте, хто ваша цільова аудиторія, які цінності, чому вона цікавиться продуктом. Тому підбирайте контент. Це допоможе привернути увагу потенційних клієнтів.

Крім того, вся важлива інформація має бути на видному місці. Умови доставки, політика повернення, кнопки “купити” або “додати в кошик”, контакти для зворотного зв’язку варто розташовувати так, щоб покупцю не доводилося витрачати час на пошук.

Щомісяця 70 мільйонів покупців заходять на Авіто, тож тут успішно продаються різні товари. Навіть штучні, антикварні чи стокові позиції, торішні колекції та непопулярні розміри. На майданчику можна встановлювати ціни, що підходять саме вам: на місце у видачі це ніяк не вплине. А ще на Авіто немає штрафів за повернення, обов’язкової участі у розпродажах та суворих вимог до зберігання на складі компанії.

2. Підготуйте яскраві та зрозумілі оголошення

Щоб виділитися серед сотень, а може й тисяч схожих пропозицій. Багато тут залежатиме від формату конкретного майданчика, але є універсальні елементи, з якими варто вдумливо попрацювати.

Заголовок та опис

Щоб пошукача пропонувала ваш товар покупцю, важливо сформулювати заголовок максимально близько до запиту. Не захоплюйтесь у перерахуванні всіх переваг. Заголовок має бути коротким, точним і відбиваючим суть продукту.

А ось в описі потрібно детальніше розповісти про свій товар. Але пам’ятайте: більшість людей не читають довгих текстів. Покупці хочуть отримати всю важливу інформацію максимально стислому вигляді. Виразно викладіть переваги продукту і не намагайтеся їх прикрасити. «Цей диван перетворить вашу квартиру на будинок мрії!» – погано, бо покупець шукає меблі, а не абстрактну оцінку його житла. “Диван кутовий шкіряний” або “диван у скандинавському стилі” – відмінно, тому що показує конкретні переваги продукту.

Фото та інфографіка

Сфотографируйте товар
Зображення: Freepik

Зробіть кілька естетичних фото товару з різних ракурсів, щоб у покупця склалося уявлення про його зовнішній вигляд. Найкраще використовувати власні, «живі» фотографії. Товар має бути добре видно, а знімок – бути чітким. Такі кадри викликають у покупців більше довіри. Важливо пам’ятати, що кожна річ закриває певні потреби і картинка повинна відповідати. Наприклад, не варто використовувати фото напівоголених моделей для демонстрації спортивних штанів. Або знімати пуховик у стилістиці важкого люксу.

На додаток до фото можна зробити кілька карток з інфографікою: відобразити в них інформацію про переваги товару, акції або інші пропозиції.

Відео

Більшості користувачів онлайн-майданчиків зручніше знайомитися із продуктом за допомогою відео, а не тексту. Продавцю динамічний візуал дає можливість показати товар з усіх боків, а покупцю оцінити розмір, колір, фактуру, посадку та інші характеристики. Отже, більш обдумано підійти до покупки.

Ціна

Це важливий орієнтир для половини всіх онлайн-покупців. І якщо на великих торгових майданчиках не вказати вартість товару просто не можна, то в соцмережах «відповіли в особи» все ще норма. За результатами опитування одного з великих маркетингових каналів, понад 80% передплатників хід із приховуванням цін дратує. Отже, має сенс скоротити шлях покупця від пошуку товару до його оплати.

А щоб встановити справедливу для себе та конкурентоспроможну вартість, можна проаналізувати таку саму продукцію в інших продавців. Або порахувати витрачену суму на закупівлю чи виробництво та зробити націнку.

3. Запустіть просування

4. Будьте на зв’язку з покупцями

Будьте на связи с покупателями 
Зображення: wayhomestudio / Freepik

Оперативно реагувати на запити – корисна звичка. Якщо магазин ще зовсім маленький, впоратися із цим завданням можна самостійно. А зі збільшенням обсягів – залучити спеціального співробітника.

Спілкування з покупцями дозволить краще розуміти їхні потреби. Крім того, швидка реакція на проблеми підвищить довіру клієнтів, і вони охоче прийдуть за повторною покупкою. Важливо стежити не лише за прямими зверненнями, а й за відгуками: за статистикою, майже 99% покупців уважно їх читають, перш ніж покласти товар у кошик.

5. Продумайте доставку

Майже половина росіян регулярно замовляють товари на онлайн-майданчиках. Це говорить про зміну звичок купівлі. Коли більшість речей можна спокійно забрати до ПВЗ біля будинку, необхідність їхати через все місто за покупкою може відштовхнути. Обміркуйте різні варіанти – від доставки поштою до опції “від дверей до дверей” того ж дня.

6. Не нехтуйте аналітикою

Продажі без аналітики — як ходьба канатом: крок не туди — провал. Дані дають можливість стежити за процесами, коригувати маркетингову стратегію, покращувати асортимент та клієнтський сервіс.

Можна використовувати зовнішні послуги, заточені під конкретний майданчик. Але вбудовані інструменти для збору та аналізу даних теж досить корисні. З їхньою допомогою можна відслідковувати попит на ваші товари, порівнювати себе з конкурентами та оцінювати перспективність ніші в цілому. Такий моніторинг має бути регулярним. Це допоможе вчасно вловлювати зміни, а отже залишатися конкурентоспроможним на ринку.

На Авіта є інструменти аналізу, якими можуть користуватися професійні продавці. Наприклад, за допомогою «Аналітики попиту» можна оцінити популярність конкретного товару, вивчити запити користувачів і порівняти попит на різні категорії по регіонах.

Продавцям не обов’язково відвозити товари на склад або укладати договір з транспортною компанією, щоб доставляти товари по всій країні. Достатньо відносити замовлення до найближчого пункту прийому – про все інше подбає Авіто Доставка. До речі, за статистикою , продавці, які підключили цю опцію, отримують на 66% більше переглядів, ніж ті, хто доставляє самостійно. Як підсумок укладають на 9% більше угод.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *