
Ініціативна розробка від “Укрспецконсалтинг” – електромотоцикл WolfStorm пройде попередні випробування у підрозділах Збройних Сил України. Кілька екземплярів будуть передані Силам Спеціальних Операцій та іншим частинам, які вже використовують аналогічну техніку.
Результат подібного “тестування” дасть змогу зібрати відгуки військових для внесення поліпшень у серійні варіанти WolfStorm. Про це виданню Defense Express повідомили самі розробники.
Читайте також: Як Швеція стає “планом Б” для німецького винищувача шостого покоління після провалу FCAS з Францією

Випробування WolfStorm компанією
Передбачається, що WolfStorm може бути максимально корисним у ситуаціях, які потребують абсолютно непомітного та швидкого висування або навпаки, повернення.
Це обумовлено тим, що електромотоцикл, як і будь-який електричний транспорт, не виявляє себе звуком працюючого двигуна внутрішнього згорання. Також він має мінімальну теплову помітність, що робить його значно менш помітним за традиційні транспортні засоби.
Тому електробайк WolfStorm, насамперед, проходить “обкатку” саме в ССО і на першому місці – роль транспорту для диверсійно-розвідувальних груп. Також це рішення пропонується для бійців умовної другої лінії, наприклад, операторів FPV-дронів і саперів. А також для логістики першої лінії, зокрема спостережних постів, забезпечення ротацій і підвезення необхідного на передові позиції.
Безумовно, такий електричний двоколісний транспорт стане корисним для патрулювання охоронного периметру та кордону.

З технічного погляду WolfStorm сконструйований за схемою з центральним розташуванням двигуна. Електробайк має систему оперативної заміни акумулятора. Він стійкий до вологи, температури та падінь.
Дальність ходу WolfStorm складає 100 км, максимальна швидкість – 80 км/год. Номінальна потужність 3 кВт, пікова – 8 кВт. Тривалість повного заряду акумулятора – 4 години. Вантажопідйомність – 200 кг, при власній вазі 105 кг.

Читайте також: Що КНДР показала на параді такого, що може закупити РФ після “Коксанів” та РСЗВ M1991



