
Південнокорейські компанії підтримують молодих батьків. / Freepik
Демографічна криза в Південній Кореї змусила провідні компанії платити своїм співробітникам за народження дітей на додаток до існуючих державних програм. Найбільший забудовник країни, Booyoung, платить своїм співробітникам 72 000 доларів за кожну новонароджену дитину.
Про це повідомляє Delo.ua з посиланням на видання Bloomberg.
Демографічна криза в Південній Кореї
Південна Корея стикається зі значним зниженням рівня народжуваності, який становить лише 0,75 народжень на жінку — найнижчий показник у світі. Це загрожує майбутньому країни, яка стикається з низкою проблем: скороченням робочої сили, зниженням податкових надходжень, старінням населення та кризою набору військовослужбовців. Уряд роками намагається виправити ситуацію, інвестуючи мільярди доларів, але з обмеженим успіхом.
Тепер до вирішення проблеми долучився великий бізнес. Впливові корпорації, усвідомлюючи загрозу нестачі кваліфікованих кадрів, почали запроваджувати власні, надзвичайно щедрі стимули для народження дітей.
Скільки платять компанії?
Компанія Booyoung започаткувала цю ідею, запропонувавши своїм співробітницям 100 мільйонів вон (близько 72 000 доларів США) за кожну новонароджену дитину. Ініціатива мала негайний ефект: кількість пологів серед співробітниць зросла минулого року, а культура компанії стала більш сімейно-орієнтованою.
Інші великі компанії наслідували цей приклад, пропонуючи значні виплати та додаткові пільги.
Розробник відеоігор Krafton почав виплачувати 43 000 доларів при народженні та додаткові 29 000 доларів у розстрочку, поки дитині не виповниться 8 років. Компанія також додала пільги для молодих батьків, такі як екстрені послуги няні, гарантовану тимчасову роботу для покриття витрат на відпустку та захист від штрафів.
Виробник літаків Korea Aerospace Industries пропонує близько 7000 доларів за першу та другу дитину, та 22 000 доларів за третю.
Конгломерат Hanwha, який охоплює галузі від аерокосмічної до фінансової, виплатив понад 820 000 доларів — 7 200 доларів на дитину у 14 філіях.
Інші, зокрема Doosan Energy, Posco, SBW та Kumho Petrochemical, долучилися до цієї справи з різними сумами. Суми можуть відрізнятися, але причина та сама: платити працівникам за народження дітей у довгостроковій перспективі дешевше, ніж вести бізнес у країні, де взагалі немає населення.
Нагадаємо, у липні Кабінет Міністрів схвалив законопроект про допомогу сім'ям при народженні дитини до 50 000 гривень. Він передбачає збільшення виплат матерям та впровадження програми «електронні ясла».
Источник: delo.ua



