
© Getty Images Свіжий альбом виконавиці відзначився рекордними показниками прослуховувань, проте викликав різні думки у слухачів та рецензентів.
Відкриття показу стрічки Тейлор Свіфт The Official Release Party of a Showgirl, присвяченої випуску її 12-го студійного альбому The Life of a Showgirl (“Життя танцівниці”), стало найбільш прибутковим у США та Канаді за минулі вихідні дні. Фільм, розповсюджений компанією AMC Entertainment Holdings Inc., зібрав $33 мільйони у Північній Америці та ще $13 мільйонів за межами країни, інформує Bloomberg. Оголошення про захід з’явилося лише за два тижні до показу, і він відбувся без традиційних попередніх переглядів, що робить комерційний результат особливо дивовижним.
Кінострічка, тривалістю 89 хвилин, містить світову прем’єру кліпу Fate of Ophelia, кадри з-за лаштунків, лірик-відео та коментарі власне Свіфт. Реалізація квитків лише за першу добу в США перевищила $15 мільйонів. Також платівка встановила новий рекорд на Spotify, зібравши понад 5 мільйонів попередніх завантажень.
Незважаючи на рекордні числа, сам альбом удостоївся неоднорідних думок критиків. Алексіс Петрідіс із The Guardian присудив тільки дві зірки, охарактеризувавши запис “набридливою яскравою забавою від виконавиці, яка має виснажений вигляд”. Він підкреслив посередню мелодійність, втрату іскрометності текстів і неоднозначну пісню Wood, де Свіфт згадує “магічну паличку” свого обранця, футболіста Тревіса Келсі, що стало причиною дискусій серед фанатів.
Однак, не всі огляди були негативними, повідомляє The Guardian. Rolling Stone оцінив альбом на п’ять зірок, назвавши його “захопливим, смішним і оптимістичним”, а New York Times висловив схвалення Showgirl за “щирість і прозорість”, порівнявши його з попередніми проєктами Folklore і Evermore. Видання BBC назвало реліз “тріумфом”, а Variety оцінило його як “безмежно радісний”, наголосивши, що після років пісень про розбиті серця Свіфт створила альбом, навіяний міцними відносинами.
Деякі критики звернули увагу на надлишкову багатослівність творів. Марія Шерман з Associated Press оцінила альбом на чотири зірки з п’яти та зауважила, що Свіфт “інколи ставить дотепний текст вище за ритм”. Видання Vulture звернуло увагу на пісню Actually Romantic, де співачка, ймовірно, відповідає Charli XCX, яка у своєму треку Sympathy is a Knife натякнула на конкуренцію з нею.
До альбому увійшли 12 пісень, серед яких Elizabeth Taylor, Father Figure, Cancelled! та Ruin the Friendship. У пісні Father Figure використано інтерполяцію однойменного хіта Джорджа Майкла, що отримала схвальний відгук від його правонаступників.
“Ми без сумнівів погодилися на цей зв’язок двох видатних артистів, і ми впевнені, що Джордж відчув би те саме”, — вказано у заяві його родини.
Особливу увагу привернув трек Elizabeth Taylor. Колишній асистент видатної акторки Тім Мендельсон підкреслив, що “Свіфт і Тейлор могли б бути приятельками” і назвав пісню “чудовим вшануванням пам’яті, що допоможе ознайомити нове покоління з її спадщиною”.
Сам альбом Свіфт найчастіше називали “особистим і водночас радісним”. Шанувальники зустріли його масовими прослуховуваннями по всьому світу, навіть попри несанкціонований злив у мережу.
Після прем’єри співачка заявила, що не планує найближчим часом вирушати у черговий тур. “Я так втомлююся, коли думаю про це, – поділилася вона в ефірі BBC Radio 1. – Я б хотіла зробити це знову, але зробити це дуже добре”.
Незважаючи на неоднозначні відгуки, The Life of a Showgirl вже став одним із найбільш обговорюваних релізів року. Крім того, фільм є ще одним підтвердженням незаперечної сили бренду Тейлор Свіфт.
Нещодавно Тейлор Свіфт та зірка американського футболу Тревіс Келсі повідомили про своє заручення у спільному повідомленні в Instagram. Головною прикрасою події стала обручка з діамантом ограновування Old Mine Diamond Cut від ювеліра Kindred Lubeck. Експерти з коштовностей по-різному оцінили вартість каблучки — їхні міркування розділилися від $1-1,2 млн доларів до значно вищої оцінки у $3,5-5 млн доларів.



