
Canva запустила власну модель дизайну та додала нові функції штучного інтелекту. / Shutterstock
Тридцятого жовтня платформа для графічного дизайну Canva анонсувала значне оновлення, яке змінює парадигму розробки дизайну за допомогою штучного інтелекту. Сьогодні було введено в дію власну базову модель, що пройшла навчання на власних елементах.
Про це повідомляє Delo.ua з посиланням на матеріал ТechСrunch.
На відміну від інструментів, що генерують “пласкі”зображення, нова модель продукує завершені дизайни з шарами та об’єктами, які можна редагувати. Ця технологія, яку в компанії називають Omni, сумісна з різними форматами: від дописів у соціальних мережах і презентацій до веб-сайтів.
“Ми почали зі створення плоских зображень, використовуючи дифузійні моделі. Omni моделі пішли далі, і тепер ви можете редагувати ці пласкі зображення з великою точністю, застосовуючи текстові підказки”, — зазначив керівник продуктового відділу Роберт Кавальскі.
Відтепер ШІ створює більш якісний результат, готовий до внесення змін.
Покращення функціональності ШІ
Платформа розширила функціонал свого асистента Canva AI, надавши йому доступ на всіх екранах. Тепер користувачі можуть:
- використовувати чат-бота в коментарях для спільної роботи та отримання рекомендацій стосовно тексту чи мультимедійних файлів;
- генерувати тривимірні об’єкти, а також копіювати художній стиль дизайну за допомогою ШІ;
- створювати віджети на основі даних, що зберігаються в електронних таблицях, використовуючи фірмовий інструмент кодування.
Маркетингова платформа Canva Grow
Після придбання компанії MagicBrief (аналітика реклами), Canva представила комплексну маркетингову платформу Canva Grow. Вона використовує штучний інтелект як для створення рекламних матеріалів, так і для аналітичних цілей. Платформа також надає можливість маркетологам безпосередньо публікувати створену рекламу на таких платформах, як Meta.
Окрім ШІ-функцій, Canva презентувала нові продукти: інструмент для створення форм (як альтернатива Google Forms) і дизайнер електронних листів для створення шаблонів і макетів, що відповідають айдентиці бренду.
Нагадаємо, що майже три роки тому Canva запровадила функцію перетворення тексту на зображення на основі штучного інтелекту.
Источник: delo.ua



